RSS

írta: Huni_ ; 2010.04.21. 12:58

Szerk.: pár perce szóltak, hogy ma délután megtalálták a bankkártyámat meg néhány iratomat az út mellett heverve ^^ A vicc, hogy fel sem tűnt, hogy hazafele jövet elhagytam. Namindegy, lépek értük.

Szerk.2: megvan a cucc, ezt megúsztam. Volt némi pénz benne, de leginkább a bankkártyáért aggódtam. Azt a pénzt meg elsöröztük ^^

Van ez a töritanárunk, akiről már írtam régebben is. Na, amióta egyik óráját ellenőrizték, új módszereket vezetett be. Mellesleg a kiszivárgott infók szerint nem voltak az ellenőrök elragadtatva az órától. Szóval új módszerek, miszerint mi elkészítjük a következő órára az anyagot (net, ilyesmi), előadjuk az osztálynak, és amit fontosnak tartunk, azt leírjuk. Igen. Soha a büdös életben nem hallottál a biszembaszom háborúról, de döntsd el, hogy mi a fontos neked belőle, mi az, amit le kell írni. Nem az ilyen alap dolgokra gondolok, mint a kezdete meg a lezárása, hanem a részletekre, melyek akár fontosak is lehetnek. Meglehet, hogy az én (mi) felfogásom (felfogásunk) van elbaszva, de ez így nem ok. Azért tanár, hogy elmondja, mi miről szól, miért, és mik a fontosabb dolgok, melyeket lejegyezhetünk. Mondanom sem kell, lecsó lett az egész. A tegnapi felmérőt önkényesen halasztottuk, inkább megittunk egy fantat az óra alatt. Mondjuk tök fun volt utána, mikor hallottuk, hogy a tanárok mennyire elképedtek, hogy pont a mi osztályunk lépett le, és hogy ez wtf, meg hasonlók. Aztán 2 órával ezelőtt ugyanezzel a tanárral volt szociológia óránk, ami helyett kétperces lelkifröccsel indítva történelmet tartottunk, megírtuk azt a témazárót, aztán ennyi. Állítólag az aligazgató majd meglátogat egyik órán ^^ A strébereken kívűl kb senki nem nézte át a dolgokat, lesz egy halom kettes meg hármas, és pár hatos, aztán heló. Igazából erre mindenki felkészült, tudtuk, hogy megszopat majd, de ennyivel jöttünk neki. Le is szarja az osztály nagyrésze.

Ami viszont felbaszott: az oszi ma odaszólt nekünk, hogy ezt abszolút nem várta volna, és mennyire elcsesztük a dolgot. Úgy 2-3 hónappal ezelőtt elbeszélgettünk vele erről az egész témáról, hogy valami nincs rendben a tanárral, aztán azóta semmi. Kérdezték tőlünk, hogy mi a faszér' nem dumáljuk meg mi a helyzetet, de kéremszépen: hogy a rákba, amikor a jegyadással kapcsolatos kérdésekre sem tud normálisan válaszolni, inkább elvörösödik, ráordít a kérdezőre... Amikor elpofáztam, hogy mi a bajom az egész stílusával, kiküldött óráról.

Na, visszatérve az oszira. Szerinte elbasztuk a dolgokat, mert épp most gondolkodott azon, hogy leül beszélgetni a tanárral meg az aligazgatóval erről az egészről. Basszad már szájba: 3 hónapja lett volna rá. És meg sem mozdult.

Holnap meg nincs suli, mivel sztrájkol a tanügyi bagázs.

Ja, a végére még annyit, hogy: a büdös kurva anyját!

7 hozzászólás : suli shit

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr261939711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrie 2010.04.21. 13:29:34

üdv a klubban. :D csak minket még az osztályfőnökünk utál is pluszba. :D és törin nem mi tartjuk az órát, de pofázik egy csomót és amit fontosnak vélünk leírjuk...

munki_ 2010.04.21. 14:31:14

jellemző ofői hozzáállás, és mivel a diákok tehetetlenek, csak a radikális megoldás jöhet szóba. mármint a tanulók részéről. egyszer lehet rászánom magam némi nosztalgiázásra, hogyan csináltunk ki tanárokat.

Stefan Olsdal 2010.04.22. 16:23:33

Bazdmeg... Ez mi a faszom mégis? Tanár azért tanult végzett szájbakúrt egyetemet, hogy taníthasson az embereknek, jelen esetben Neked, Nektek. Mi a fasz ez az osztály tartja az órát? Akkor kérjétek el a picsába a tanár fizetésének egy részét, meg akkor minek tanár? Akkor takaródjon útmunkásnak bazdmeg... Eszem megáll, jó idestova 6-7 éve nincs közöm az oktatáshoz semmilyen szinten, de ez akkor is nonszensz.. Anno mi is kicsináltunk tanárokat volt aki sírva ment be az igazgatóhoz, hogy vagy én megyek el az iskolából, vagy Ő mond fel, de ilyen a diákok készülnek és tartanak órát sose volt. Pföjjj fuck the oktatási rendszer...

Huni_ · http://life-sucks.blog.hu 2010.04.22. 16:57:15

@Stefan Olsdal: van egy szánalmasabb része a dolognak. Múlt héten én voltam a soros, de itthon felejtettem az anyagot, aztán így ő kellett (volna) pofázzon a második balkán háborúról. Elmondtam 2 mondatot, amire emlékeztem, aztán jött ő. Elmondta ugyanazt a kettő, más szövegkörnyezetben, és ezzel le is tudta az egészet. Amíg ő tartotta az órákat, mindig kidolgozta otthon a témakört és a lapról diktálta nekünk kb. Ennyi erővel előszedem a könyvet és elolvasom onnan, ha érdekel, mert gyakorlatilag szóról szóra ugyanazt mondta el, amit a könyvbe leírtak.

Lorrie 2010.04.22. 18:22:39

a mi tanárunk megmondta,hogy ha könyvből tanulunk az éppenhogy kettes. van 2 törikönyvem, tavaly októberben kinyitottam az elsőt, de nem találtam benne semmi használhatót, a másodikat, meg csak annyira nyitottam ki az fedőlapját, amíg bekötöttem... tehát igazából miért is veszünk meg 2-3000 Ft-ért egy könyvet, ha nem is használjuk?!

Huni_ · http://life-sucks.blog.hu 2010.04.22. 19:21:47

@Lorrie: év elején beharangozta, hogy a könyvet meg kell venni, mert egész évben használjuk, blablabla. Aztán kb kétszer kellett kinyitni órán. Én nem vettem meg, és jól is döntöttem.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása