RSS

írta: Huni_ ; 2010.04.17. 22:27

A tegnapi este nagyon jóra sikeredett, igen keményen nyomtuk a témakört. Mire odaértem, a társaság jórésze elég rendesen be volt állva, tehát volt egy adag lemaradásom úgy ivászat, mint pipázás terén. Szóltam a csajnak, hogy hozzon Martinit meg Beckset, erre visszakérdez, hogy Mountain Dew, és még mi lesz? Gondoltam, anyád. Harmadik próbálkozásra megértette a dolgot. Látszólag. Kihozta a Martinit és Becks helyett Redd's került az asztalra. Ekkor még nem voltam olyan állapotban, hogy a szokásos flegma stílusommal beszóljak neki, így azt gurítottunk le, amink volt. Még annyit, hogy pár órával később Zsóka kért Beckset, és ugyanúgy Redd'set kapott. Nice. Akkor már nem voltunk olyan állapotban, hogy beszóljunk.

Az volt a gebasz, hogy a csajok közül hárman hamar leléptek, ami egy ideig rá is nyomta a bélyegét a hangulatra, ugyanis Tünde és Ágota lazára vették a figurát, és ők voltak a 'bohócok'. (micsoda szép, hosszú mondat lett...)

Valamikor Alpár is megérkezett, ugyebár akkor vele is inni kellett, úgyhogy jöhetett a sör, ezúttal Becks ^^ Nekem még volt egy kevés a nem sokkal előtte rendelt Jägerből is. Elnyomtunk 3 vagy 4 pipát, ha jól rémlik, a csajok elmentek chipsért, szotyiért meg popcornért. 

Végül páran még beültünk a Texasba pizzat enni, mert kurvaéhes voltam. Éjfél előtt itthon voltam, de sokkal többet kivett belőlem a tegnap este, mint ahogy arra számítottam. Kellett volna víz, amikor hazaértem, de inkább kihagytam a konyha - emelet útvonal első részét, és bezuhantam az ágyba.

Ma pedig egész nap fájt a fejem, és van egy olyan gyanyúm, hogy nem jó, ha keverem a piákat, meg a pipákat ^^

szólj hozzá : cool kocsma drink pipa barátok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr361930389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása