RSS

írta: Huni_ ; 2010.04.16. 15:07

Képesek voltunk 8-an elhagyni egy parfümszettet. Beültünk a Texas Pubba, aztán sorban eljöttünk onnan, és senkinek nem jutott eszébe, hogy hozza el. Az előbb hívott Magdi, hogy mi a szitu a dologgal. Mindegy, végül Emes és Zsóka elment és a pincér csaj visszaadta. Ez letudva. Ugyanakkor a pipát még nem hozták el, és emellett a recepciós csaj pörgött fel, amikor 1 órakor rátelefonáltam, hogy wtf.. 2-3 napot ír a honlapjukon, mint szállítási idő, ehhez képest 5 napja rendeltem meg a cuccot, és sehol semmi. És én voltam a hülye, mert minek hívom 1 órakor, hiszen 6-ig simn eljöhet, ugyanis addig van a munkaidejük a futároknak. Jólvan bazdmeg, kiszophatsz. 2 óra van addig, reménytelen a helyzet.

Este kocsma, legalább inni fogunk.

2 hozzászólás : kocsma pipa

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr751926984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stefan Olsdal 2010.04.21. 11:06:34

:))) Március elején rendeltem egy pólót.. Egy hónapot írtak míg megjön, a napokban kaptam a mailt, hogy a kért pólóm útban van az usaból a bolt felé:))

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása