RSS

írta: Huni_ ; 2010.04.13. 15:15

Na, eszem-faszom megáll. Egyetlen beérkező mailem sincs meg, valamint a piparendelésemet nem vették még fel. Nem vagyok ideges, ádehogy...

Szerk.:  közben rájöttem, hogy mekkora sügér vagyok, és átirányítottam minden mailt, szal megvannak a cuccok. Utóbbi probléma viszont még él és virul.

Szerk2.: hazafele jövet a suliból igazoltattak a rendőrök ahogy kiértem a városból. Úgy 100 méterre lehettem, mikor megláttam őket, szóval visszavettem a sebességből, de nem úsztam meg. Végülis jófej volt az arc, mert nem kötött bele abba, hogy egyik fékem sem működik, lámpám nincs, csupán igazolványt kért, aztán engedett tovább. Nem jött volna jól egy cédula...

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr251917817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása