RSS

írta: Huni_ ; 2010.04.12. 17:09

Najó. Elbasztam a fél délutánomat a spyware, adware trójai és hasonló finomságok gyilkolásával, valamint vizipipa rendeléssel. Előbbihez annyit, hogy a retkeskurvaanyjátazegésznek nem szeretem őket, a kis gecik ezek a micsodák viszont szeretnek engem. Utóbbi meg érdekes volt, mert összedobtam a pakkot, minden fasza, aztán felhívtam a céget, hogy hol van az a menüpont, ahol kiválaszthatom a szállítási módot. Namármost a csaj kb fél másodpercnyi csöngés után felkapta a telót, nem erre vártam. Elképzelem, ahogy vérbenforgó szemekkel, remegő kezekkel, habzó szájjal ül a telefonnál, és várja a hívásokat. Na mindegy. Azt ugye tudni kell, hogy a csaj románul dumált, és igencsak pörgősen. Nem vagyok hozzászokva ehhez, de megoldottam a szitut, mondjuk 2-3 másodpercnyi beszéd értelmezésével mindig lemaradtam, de nempara. Szóval kiderült, hogy fasságot írnak a weboldalon, mert postai úton nem küldenek csomagot, kivéve ha abban csak dohány meg szén és esetleg tisztító kütyük vannak. Alapból furcsa volt a dolog, mert ugye a pipa az elég kényes szerelék, és a postai szolgáltatás meg hagy némi kívánnivalót maga után. Szóval only futárszolgálat, és mivel 50 km-re van a legközelebbi olyan város, ahová megy is a futár, ezért többletköltséget kell majd fizetnünk, hogy elhozza hozzám. Elvileg nem vészes az összeg, de majd kiderül. Most várom, hogy hívjon vissza a csaj és egyeztessünk. Remélem, hogy holnap még nem jön meg, mivel a pénzt össze kell szednem a többiektől. Jaa, nem is meséltem a dolog apropójáról, bár lehet, hogy nem is kéne. Igazából nem tudom, hogy milyen időközönként látogatja szerény virtuális 'hajlékomat' a célszemély. Mindegy, ajándék lesz valakinek.

    Szóval itt van, ez lesz majd átadva. Vagyis egy ilyen. Rendeltem mellé szenet, meg dohányt is -elvileg adnak egy 50 g-os kiszerelést ajándékba, valamint nyomattam mellé még kétalma ééés cseresznye ízűt is.

Ha szerdán hozzák, akkor az awesome, mert módszertani nap lesz a tanároknak, így nem kell suliba menni, szal át is vehetem személyesen :]]

Na szősz.

szólj hozzá : cool pipa

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr231915179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása