RSS

írta: Huni_ ; 2010.04.10. 10:12

Eltelt ez az egy hét szünet, hétfőtől ismét bevonulás a börtönbe.

Felemelő napokon vagyok túl, a torkom majd' kiszakad a helyéből. Ugyebár lebetegedtem nemrég, majd elkapta anyu, tőle pedig a tesóm, és akkor ismét én jöttem. Beszarás, hogy nem tudok immunis lenni erre a rohadt megfázásra.

Este pedig 'El Clásico', szóval futballünnep. Később betankolok chipsből meg hasonló cuccokból, bár a sör lehet, hogy kimarad, mert hidegen megbaszná a torkomat, melegen meg nem lehet inni ugyebár. Mindenesetre nyerni kéne

4 hozzászólás : nátha real madrid

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr521909193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rhyno_ · http://rhyno.blogol.hu 2010.04.10. 16:34:55

én sokáig azt hittem, hogy nálam jobban nem utálhatja senki az iskolát. tévedtem volna?

este nyerni kell, mindegy, hogy hogyan.:)

Lorrie 2010.04.10. 18:36:28

énisénisénis... rühellem. és a miénk tényleg úgy néz ki, mint egy kórház vagy börtön. végül is, mondhatnánk, hogy egy elmegyógyintézet és egy fegyház. :D

Huni_ · http://life-sucks.blog.hu 2010.04.11. 00:05:07

@Rhyno_: nem nyertünk, nem lepett meg.

@Łorrie: nekem nem a kinézetével van bajom. Egyszerűen nem bírom az egész témát, főleg úgy, hogy szart se érek el azon dolgoknak a 80%-ával, amit próbálnak belémnyomni.

Lorrie 2010.04.11. 17:07:29

@Huni_: én is pont leszarnám a kinézetét, a sok nyomorékot utálom és a sok nyomorult tanárt is, és azt,hogy folyamatosan szenvedek a tanulással, mert pont nem érdekel, amit tanulunk, és ami érdekel, arról meg nem túl sokat tanulunk. habár kérdés,hogy mi érdekel?! semmi XD

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása