RSS

írta: Huni_ ; 2010.03.19. 21:50

Megjött a segíííííly, mirő'beszélsz?! :D

Azért, hogy mindenki értse: kb 130 euró az összeg, ami azér' kibebaszottul jól jött. Istenem, nem tudnának annyi pénzt adni, ami elég lenne nekem.

Egyébként meg nem sok minden történik velem mostanság, csupán várom a tavaszt.

Áh, mégis. Tegnap töriórán beszóltam a retkesfejűnek, és közölte, hogy számomra véget ért az óra. Egy kicsit még pattogtam, aztán tipliztem a faszba. Ott csesztem el csupán, hogy még 3 percet nem maradtam, hogy beolvassak a tanárnak rendesen. Viszont hétfőn majd megtárgyalom az ofővel az egészet, aztán ha ő szokásához híven mosolyogni fog a témán, akkor lépek keményebbet, de nem fogom hagyni, hogy szórakozzon velem egy nálam 6-7 évvel idősebb 'ember', mert ő nagyfasznak képzeli magát.

Még két hétig járunk suliba, aztán jön kemény egy hét szünet. Most, hogy ezt írom, beugrott, hogy addigra talán nem lesz ilyen geci idő, és megpattanhatnánk egyet az erdőre, a hétvégi házunkba. Höhö, fel is dobom a témát a többieknek mindjá'.

A csajjal pedig zátonyra futottak a dolgok, és asszem, hogy pihentetem a témát.

 

szólj hozzá : cool semmi

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr281853383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása