RSS

írta: Huni_ ; 2010.03.09. 17:47

Naigen. Ott hagytam abba, hogy szombaton adtunk az érzésnek, szóval fasza volt. Vasárnap pár vendég jött, szóval újfent inni kellett, mese nincs. Meg mondjuk ami 'érzékenyebben' érintett, az a gépem haldoklása volt. Jó szokás szerint a tápegység mondta be az unalmast, aztán tegnap délutánra sikerült szereznem egyet, de egy átalakitó kábel még mindig hiányzott. Namindegy, az is megvan, szóval pörgök.

Egyébként nem azért örülök ennyire a gépnek, mert atomkótzka vagyok, hanem mert a 3 nap alatt olyan szinten megöltem az agyasejtjeimet a sok fölösleges gondolkodással, hogy az már művészet, bazdki. Tepert az agyam rendesen, ami azért nem mindig kellemes. Ezt pedig több ember is megjyegezte. Mármint, hogy nagyon pörög az agyam. Mellesleg pedig vártam egy mailt, amit azért nem szívesen néztem volna meg valamelyik haver társaságában, avagy netklubban.

Újabb fasza hét indult be, ami kábé ennyit jelent nálam: mikorleszmárpéntekdélután?!

Ide még akartam írni valamit, de végül delete lett belőle.

 

szólj hozzá : gondolkodás semmi

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr311825967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása