RSS

írta: Huni_ ; 2010.02.28. 18:28

Pár napja folyamatosan hiányérzetem van. Frusztrál az egész témakör, és nem tudok rájönni, hogy mi az, ami nincs meg, ami kellene nekem. Ebbe fogok beledögleni bazdszájba.

Mellesleg pedig jöhetne a nyár, mert nyakig laktam a téllel, a hóval, a hideggel, a kabáttal. Még bőven volt 15-20 centi hó, amikor a bakancsot leváltottam, de azért egy szál pólóban mégsem lehet hajnalok hajnalán suliba menni. Semmi pörgés nincs, mindenki búskomor fapofával járja az utcákat. Ideje lenne már lengén öltözött lányokat vizsgálni, rövidnadrágban és tísörtben császkálni, focizni, aztán meginni egy sört a +30 fokban. És az sem mellékes, hogy mindezek megléte azt jelentené, hogy nem kellene 5-7 órát a suliban rohadni és hallgatni a tanárok pofázását nap mint nap Ez a feltételes mód felbassza az agyam. Mennék már melózni is.

Ez a panngás kikészíti az idegeimet. Tegye fel a kezét, akinek az ilyen állapot bejön(ne).

Akartam lökni valami nyári muzsikát, aztán nem találtam meg, amit kerestem ://

szólj hozzá : nyár shit

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr741797640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása