RSS

írta: Huni_ ; 2010.02.21. 20:28

Szerintetek fél tíz magasságában rájönni arra, hogy 12 óra múlva románból felmérőt írok, és egy mukkot nem tudok az egész anyagból, az fasza? Csütörtökön kellett volna eredetileg megírni, szóval én úgy is készültem erre, és nem mentem be órára, mert ellógtam elkéstem a buszomat. Az osztálytársak viszont kisírták a halasztást. Eléggé cumigyanús a dolog, főleg ha azt nézem, hogy a téma fele hiányzik a füzetemből. Másik dolog meg, hogy most egész biztosan nem fogok neki megtanulni. Mindjárt Real meccs, és van egy fontossági sorrend az életemben. Mindegy, valami okosságot majd csak kitalálok.

A végére egy kis fasság ^_*

 

 

 

 

 

 

 

8 hozzászólás : suli semmi shit

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr541779164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrie 2010.02.23. 20:09:17

na mit találtál ki?
én ilyenkor ellógom a napot :D hehe... :D

Huni_ · http://life-sucks.blog.hu 2010.02.23. 20:11:36

@Łorrie: Áh, csak arra az órára nem mentem be. Mondjuk ismét szopóágra kerültem, mert kiderült, hogy köze nem volt a felmérőnek az anyaghoz, és valami ismeretlen szöveget kellett elemezni. Az meg ugye hasraütéssel megy. Mindegy, ez egy elbaszott hétnek ígérkezik :D

Lorrie 2010.02.23. 21:12:06

igen...van mikor én is beszívom így... :D :D és igen, eléggé egy elcseszett hét, és még csak kedd van!! a csütörtökről ne is beszéljünk, hogy milyen fosszar lesz :D

Huni_ · http://life-sucks.blog.hu 2010.02.24. 16:43:25

@Łorrie: Ja, úgy tűnik, hogy nekem is. Amúgy is a hét legnehezebb napja a csütörtök (a kedd mellett), mivel tele vagyok szopatós órákkal.

Lorrie 2010.02.24. 22:39:17

nekem is a kedd és a csütörtök a legszarabb... Csütörtökön a 7 óra miatt, kedd meg szopatós órák :) yeah.

Victor_Valdes 2010.02.28. 08:18:23

amugy messzáj vagyok. és rohadjak meg ha nem ugyan ilyen modemem van a nethez :DD

Huni_ · http://life-sucks.blog.hu 2010.02.28. 16:47:21

@Victor_Valdes: Te meg hogy a vérbe kerültél ide? :D

Victor_Valdes 2010.03.09. 08:36:15

hát kérlek..néha-néha benézek :D .
ha már kockulást hanyagolom, azért ide benézek néha :D

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása