RSS

írta: Huni_ ; 2010.02.16. 16:50

Komoly dolog a takarítás. 1 óra és 15 perc alatt sikerült elvégeznem a szobám rendbetételét, bazdszájba. Azé' ez komoly performansz, na. Csináltam pár képet is, hogy ne csak pofázzak a dologról, hanem mutassam is meg. (Katt a számokra, és jönnek a képek.)

Előtte: /1/ /2/ /3/ /4/

Utána: /1/ /2/ /3/

 

Egyébként nincs miről írnom, unalomba fullad lassan az életem. A szokásos rutinon túl (hajnali ébredés, suli, kaja, film, kaja, netezés, kaja) kábé semmit sem csinálok mostanában.

3 hozzászólás : cool semmi bazdki

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr91763687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stefan Olsdal 2010.02.17. 01:52:54

A rend előtt képek...Mintha csak a saját szobámat látnám, a rend utáni állípotok okésosak, de a monitorodra ráférne egy kis tisztogatás..:D

Lorrie 2010.02.17. 16:12:45

nagyon szép rendet rittyentettél, de nem is volt olyan nagy kupi :D nálam nagyobb szokott, mondjuk nekem több cucc van a szobámban... :D

Huni_ · http://life-sucks.blog.hu 2010.02.17. 16:15:09

@Stefan Olsdal: Az a monitor a 6. évét tapossa, szóval eléggé megviselt állapotban van, ez tény. Egy ideig szépen takaritottam, de aztán hanyagoltma, és látszik is :D Mondjuk úgyis az utolsókat rúgja, szóval mindegy neki ^_^

@Łorrie: Bőven elég ennyi, a többi lent van az alattam levő szobában. Amúgysem férne be egy normális szekrénysor, úgyhogy inkább így hagytam a berendezést. :)

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása