RSS

írta: Huni_ ; 2010.02.09. 19:27

Jólvan, ennél ramatyabbul szerintem nem is kezdődhetett volna a második félév. Na nem mintha paráznék a ma benyomott hármas (vagy egyes? igazából nemtom) miatt, sokkalinkább bassza a csőröm a retkes tanár, meg a nagy arca. Múltkor összebalhéztunk, mint kutya  amacskával, aztán csak egy szalmaszál tartotta, hogy röhögve a képébe mondjam, hogy bizony a kurvaanyádat. Aztán végülis inkább maradtam simán cinikus, mert az jobban felbaszta az agyát.

Namármost, a mai story: 3. óra volt, és az még ugye elég korán van, ha azt vesszük (gyk: 10 és 11 között. Délelőtt.). Magyarázta a törileckét az arc, meg pár mondatot levéstünk, aztán az osztály egy része kidőlt. Ilyen magazinok olvasása, meg alvás volt a fő elfoglaltság. Még hozzá kell szoknom a koránkeléshez, ígyhát kidőltem én is pár percre. Egyik mondatnál kajak elbambultam, egyik álmomat elemzgettem. Mindegy, lényeg, hogy nem voltam témában. Az arc pofázásának utolsó két szava már besurrant  afülembe, de kábé ennyi. Nem is kellett jobb indok, és mivel nem tudtam visszamotyogni a legutóbbi mondatát, így elégedett félmosollyal az arcán közölte, hogy bizony megvan a második félév első jegye.

Valamiért nem volt arra energiám, hogy odamenjek és elmeséljem neki, hogy kibaszottul leszarom a témát, és sem ez a jegy, sem ő nem fogja meghatározni, hogy x év múlva mi is lesz az életemmel. :)

Szóval, nem is az volt a gondja, hogy két percig nem tudtam, miről beszél, hanem az volt a problémája, hogy ÉN nem tudtam, miről beszél. Nem én voltam az egyetlen, aki nem figyelt, na. Mindegy, ennél nagyobb öröm se érje az életben.

Pföjdeköcsög. Le sem köpném.

 

AMúgy meg eléggé nagy a semmittevés. Az elmúlt két szombaton buli volt, aztán két napja sorozatot nézek a neten. Igen, tudom, 'kicsit' megkésve, de elkezdtem nyomni a HIMYM-t, és az első három évadot ledaráltam.

Ja, megérkezett az ECDL diploma. Meglepő módon azért is tejelni kell, bazdki.

szólj hozzá : buli party shit bazdki

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr181743638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása