RSS

írta: Huni_ ; 2010.01.23. 13:04

Amikor felébredtem, úgy dél körül, éreztem, hogy rettentően fáj a nyakam és a két karom. Bazdki, mintha leszoptam volna egy elefántcsordát az éjjel, majd kivertem volna egy viziló farkát. Nagyon kemény, alig tudok mozogni. Sokkal faszább party volt, mint amire számítottam. Fél 11 körül hozták ki a kaját, addig táncolgattunk, de nem volt igazán hangulat. Bedobtam 4 szelet sajtos csirkemellet, mivel Lacónak nem kellett a 2, ami az övé volt, így nekem adta ;D Lassacskán előkerültek a borok, amelyet magunkkal vittünk (jó, tudom. Pitiáner dolog vendéglőbe piát vinni, de pénzszűke van, bazdki.). Talán 4 pohár bort nyomtam le, egyet pedig kapott a fehér asztalterítő is. A poharam és a terítő bánta Csilla hirtelenkedését. Eredmény: a pohárból már nem iszik senki, a terítőből meg nem jön ki a vörös folt :D Végülis mindegy, kiizettük a poharat aztán heló. Később bevettem egy adagot a Kreskovaból, majd utána úgy gondoltam, nem fog ártani neki egy kis Sprite, így kevertem a dolgokat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ahogy megjött a whiskey, vodka és hasonlók hatása, mindenki haverkodott, és olyan emberekkel témáztam, akihez az életben nem szóltam még, és fordítva. A nyakkendő a fejem tetejére került, meg kb mindenki "megtáncoltatta".

Szerencsémre nem kellett taxival hazajönni, mert elhozott Ildikó faterja. Bár az a 2 kilométer gyaloglás félkómásan, a -15 C°-ban nem volt életem legkellemesebb élménye. Hajnalban beledöglöttem az ágyba, és csak azért keltem fel, mert a tesóm pofázott arról, hogy palacsintát kell sütni. Mondtam, hogy jó, aztán felkteltem. Most sem értem, hogy miért. Alaphelyzetben elküldtem volna a picsába, mert felébresztett. Hm.

szólj hozzá : cool buli party bazdki

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr101694943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása