RSS

írta: Huni_ ; 2009.12.23. 17:57

Sokféle jelzőt mondtak már rám, meg bókokat is kaptam már, de azért olyant még egyik lány sem mondott, hogy 'nyáámis vagyok' :D

Uff. Brutális muzsikát találtam youtubeon. A csajnak fasza a hangja ;]]

 

Na de mivel itt a Karácsony, igy egy alkalomhoz illő dalt küldök Nektek. Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet mindenkinek!

 

 

És mivel lassan eltelik ez az év is, azt hiszem, épp ideje egy összegzést nyomnom. Az első két hónapja az évnek kimondhatatlanul rémes volt, talán életem legszivatósabb időszaka. Eddig. Több szót nem is nagyon pazarolnék az egészre, felejteni kell ezt.

Aztán látszólag helyrejöttek a dolgok, néhány probléma megoldódott, igy a tavasz so-so nem volt vészes. Bár azt mondják, hogy a tavasz a szerelem, a kapcsolatok és a satöbbi időszaka, rám ez épp forditva igaz. A partyk alatt történő eseményeket erős jóindulattal sem lehet besorolni abba a témakörbe, amiről ez az időszak (kellene) szól(jon). Ennek ellenére jobban szeretem, mint a havas, hideg, zord telet (a Karácsonyt és szilvesztert leszámitva). A nyári meló szerencsére összehozott egy kis casht, igy legalább volt miből élni. Mer' azér a 18. életévembe lépve nem kunyerálhatom a moneyt a felmenőktől. Legalábbis nem mindig. Megvoltak a bulik, a bebaszások (módjával, persze), a röhögések, szal volt egy feelingje az egész storynak.

Az utolsó része az évnek viszont. Atyaúristen. Katasztrófa. Szépen keretbe lett foglalva legalább ez a kikúrt esztendő. 5/10. Köbö. Többet nem ér.

 

Áh, tudtam, hogy akartam még pofázni valamiről. Anno valahol olvastam (blog, vagy mittom), hogy az ember egy idő után új barátok után kell nézzen. Nem mondom, hogy kiröhögtem akkor az iromány megalkotóját, de azért abszurdumnak tartottam az egészet. Mert a barát az mégiscsak barát, akivel a kisebb-nagyobb ellentétek is áthidalhatók, meg bla-bla-bla. Fasság. Vagyis nem egészen. A barát lehet, hogy ilyen, a gond csak az, hogy előbb-utóbb rájövünk arra, hogy akiket a barátainknak tartunk, azok csupán haverok. Van azért különbség. Naszóval annak ellenére, hogy szkeptikusan olvastam azt a bejegyzést, most rájöttem, hogy kibebaszottul igaza volt a csávónak. Azt a kapcsolatot, amelyet mondjuk két kemény éve szoros barátságként könyveltem el, mára már csak ilyen laza, felszines, ingoványos alapokon nyugvó 'valaminek' tartom. Érdekes dolgokat hordoz magában az élet. Furcsa, hogy most olyan emberkékhez van igazán szoros kötődésem, akiket 2 éve úgy kezeltem, mint 'emberek a tömegben'. Igazából csak remélni tudom, hogy két év múlva nem kell ugyanezeket a szavakat leirnom.

Közben pedig jóra fordultak a dolgok a szilveszteri összeröffenéssel kapcsolatban, köszönhetően annak, hogy rájöttem a fenti okosságokra.

szólj hozzá : gondolkodás barátság muzsika szilveszter felismerés áttekintő

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr81618613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása