RSS

írta: Huni_ ; 2009.12.01. 21:05

Odabaszós buli volt az a szombati, amindenit. Ez kellett nekem, egy ereszd el a hajamat este, felszabadultan, kötetlenül. Leküldtem néhány pohár bort meg két sört, viszont ami ennél sokkal fontosabb, hogy összefutottam kicsimillió ismerőssel, akiket úgy köbö a júliusi meló óta csak képen láttam. Hajnali 3-ig táncoltunk igen kevés megállással, és akkor elfogyott a szufla. Taxival jöttünk haza, és ilyen 4 órakor még sétálgattam a friss levegőn ;D  Már-már hagyománnyá válik nálam, hogy különböző ruhadarabokat hagyok a diszkókban. Nemrég egy kabátomat felejtettem ott, most meg a felsőmet. Végülis nem felejtettem ott, hanem nem találtam meg ott, ahol lennie kellett volna, és nem volt hozzá energiám, hogy intenzivebben keressem. Állitólag megvan már, bár egy alapos mosás ráfér... ^^

A hét utolsó napja nemigen maradt meg a fejemben, fogalmam sincs mivel töltöttem el az evés-alvás kombón kivűl.

Kibebaszottul fáj a bokám már tegnap óta. Ti. focizás közben kaptam egy jó adagot rá, aztán estére meg is dagadt. Ma kezdte visszanyerni eredeti méretét, de továbbra is nyúzza az idegeimet.

Ma este beszéltem egyik ex-csajommal, akitől megtudtam, hogy bezárták a suliját emiatt a kamu háegyenegy cucc miatt, és a héten nem kell bemennie. Képzelhetitek, mennyire megvisel a dolog. Másfél hetet kell már csak kibirni.

Belegondolok, hogy itt van lassan a Mikulás, meg közeleg a Karácsony is, és beleborzongok. Na, nem az ünnepekkel van bajom, sőt. Sokkal inkább azzal, amivé váltak. Ez az ajándékozási 'kényszer' nagyon megváltoztatta az egészet. Visszaemlékezve nem tűnik úgy, hogy 10 éve is ez lett volna. Ekkora mértékben legalábbis nem. Jópersze, egy 5-7 éves gyereknek mekkora rálátása van a témára, de akkor is. Én nem emlékszem olyanra, hogy az ajándék értéke dominált volna. Nálunk egész biztosan nem. Ki tudja, meglehet, hogy pölö 5 évvel ezelőtt még mindig rózsaszin szemüvegben néztem az egészre. Félreértés ne essék, nem arról van szó, hogy hülyeség az egész. Arról papolok, hogy szvsz egyreinkább túlzásokba esünk, és nem azt tartjuk fontosnak, amit kellene.

Egyébként jöhetne egy kis hó, ha már itt a Mikulás. Karácsonyra és szilveszterre is elvárom, hogy fehér legyen a környék.

szólj hozzá : party karácsony drink

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr501567332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása