RSS

írta: Huni_ ; 2009.11.28. 15:23

Miveliskezdjem. A tegnap este többé-kevésbé jól sült el. Lehetett volna jobb is, de előferdül, hogy közbejönnek dolgok meg problémák. Felvezetésnek bedobtunk egy pizzat, mert itthon nem volt már időm kajálni, a táplálkozás pedig fontos ;D Amig vártuk a többieket, Örs papával elpusztitottunk kettő pipát sör meg martini kiséretében (itt jegyezném meg, hogy az almmás pipa nagyon küldi). Aztán jöttek a többiek is, de sokáig nem élvezhettük egymás társaságát, ami ofkorsz nem villanyozott fel senkit.

Most kéretik nagyon figyelni, bölcs dolgot mesél a bácsi. Unicumot soha a büdös életbe ne igyatok! Nem elég, hogy az ize szar, de nem győztem inni a sört utána, hogy valahogy tüntesse el azt a flörtelmes utóizét. Keserű, mocsok, szar. Mostmár tudom, hogy eddig miért nem volt szándékomban megkóstolni. A storyhoz hozzátartozik, hogy Jägert akartam inni, de a csaj Unicomot hozott ki. Namindegy, túléltem. Volt vagy 2 óra, mire az ágyat elértem, és úgy gondoltam, 10-12 óra alvás majd jót fog tenni velem.

Tehetett volna is, ha hajnali 9:30-kor nem ébresztettek volna azzal az indokkal, hogy kell menni melózni. Namármost: kezdődhet ennél rosszabbul egy szombati nap? Nem hinném.  Végülis nem volt vészes a dolog, 3 órakor már itthon is voltam, bár 'enyhén' átfagytam.

Gond egy szál se, pár óra és jöhet a tegnapi este folytatása...

szólj hozzá : meló kocsma lazaság

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr541558778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása