RSS

írta: Huni_ ; 2009.11.23. 13:27

1 órakor itthon voltam. Kajak, mintha óvodás lennék, olyanok ezek a hétfők és péntekek.

Hétvégére adott kettő darab összeröffenés, cool. Pénteken ilyen kocsmázós-dumálós-röhögős témát nyomunk, aztán szombaton egy igazi party jöhet. Bekell baszni. Úgy istenesen, nincs mese. Az igazán fasza dolog az volna, ha pénz nélkül is lehetne élni. nagyon rápörögtem erre a jogsi-autó témakörre, aztán keményen elhatároztam, hogy elkezdek pénztgyűjteni a személygépjárműre ^_* A vizsgadijat meg az ezzel járó biszem-baszomságokat fizetik a felmenők, meg az autó árába is beszállnak, de azéééért valamit nekem is hozzákellene majd tennem.

Ha ilyen ütemben folytatom a tervezgetést, lassan a fejembe veszem a családalapitást

 

ja, megvolt a félévi. Ahhoz képest, hogy még a füzetet sem nyitottam ki (gyk: szart sem tudtam az egészből), elég jól sikerült. Thx Görcsifijú ;]]

szólj hozzá : cool party terv

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr121546062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása