RSS

írta: Huni_ ; 2010.09.09. 21:45

Egész nap futottam, mint a mérgezett egér, és félóránként hívott valaki telefonon. A délutánom elment vinfos telepítésre, számítógép összerakásra, meg minden ezzel járó fasságra, viszont 6 óra előtt már a városban voltam, és vártam Örsre meg a csajokra. Most sem volt másképp, mint szokott: én élek a legtávolabb a pubtól, de én érek a találkozási helyre leghamarabb. Mivel Örs papa meghívott, így a ma este nem tépázta meg a költségvetést. Egy pofa sör, néhány pipa és popcorn társaságában fél órányi ottlét után közel kerültem a padlóhoz a röhögéstől. Olyan szinten lebutítottunk minden agysejtet, hogy az már-már fenomenális volt. Mivel megéhezett a banda -és reggel óta én sem ettem-, fizettünk, majd átmentünk az egyik pizzázóba, ahol leküldtünk egy komoly adagot. A csajok persze nem tudták megenni, úgyhogy besegítettünk nekik.

Jaigen. Bringával mentem fel, faszául felszerelkezve: lámpa, fényvisszaverő mellény, hogy hazafele ne szarakodjanak a rendőrök, ha megállítanak. Más kérdés, hogy fék nincs, a váltók rég letörtek, a középső tengely lassan kiugrik a helyéről, de mindegy. Szóval mielőtt átmentünk kajálni, akartam vinni magammal a járgányt, de a lezárókulcsot elhagytam valahol. 10 percnyi keresgélés és erőlködés után azt mondtam, hagyjuk a picsába, majd holnap visszajövök érte. Tehát holnap reggel, még mielőtt a tesóm felébred, haza kell hoznom, mert különben 2 napig mást sem hallok, csak a rinyálását.

Örstől most kaptam meg a tizennyócadikra szánt ajándékot: egy doboz jackcola -eddig nem ittam, most azt kortyolgatom-, valamint egy üveg Hankey Bannister :]]

 

szólj hozzá : cool kocsma drink

A bejegyzés trackback címe:

https://life-sucks.blog.hu/api/trackback/id/tr942284519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása